Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Chciałbym przybliżyć tematykę związaną z marketingiem. Wyróżniamy bardzo wiele rodzajów marketingu, z których bardzo fascynującymi są na pewno:

  • marketing internetowy
  • marketing szeptany
  • marketing zapachowy
  • oraz wiele innych.
  • Generalnie rodzajów można by wymienić około 20, z których każdy będzie oznaczał pewne rodzaje podejścia mające na celu jedno – wypromowanie i wzrost sprzedaży usług firmy, dla które przeprowadzamy działania reklamowe. Na uwagę zasługuje też fakt, że każdy z rodzajów marketingu składa się z różnego rodzaju elementów, które są zupełnie różne.

    Weźmy pod uwagę pierwszy od góry marketing internetowy, zawiera on na przykład:

    • pozycjonowanie stron
    • kampanie oparte o linki sponsorowane
    • reklamę w serwisach społecznościowych
    • reklamę graficzną na portalach informacyjnych czy też lokalnych

    Ktoś mógłby powiedzieć, że przecież pozycjonowanie stron łączy się z Adwords, reklama na portalach społecznościowych łączy się z czymś innym. Oczywiście nie trudno się nie zgodzić, bo możemy znaleźć powiązanie pomiędzy prawie wszystkimi rodzajami reklamy. Zależy mi na tym, aby pokazać Wam, jak szerokim zagadnieniem jest marketing internetowy.

    Pomimo tego, że o marketingu mógłbym napisać książkę przybliżę tylko jeden element, ponieważ na nim skupiam najbardziej swoją uwagę. Chodzi o pozycjonowanie stron. Według mnie od tego elementu należy zaczynać prowadzenie działań marketingowych w sieci w 70-80% dziedzinach. Jest to skuteczne, tanie i przynosi efekty stosunkowo szybko. Pozycjonowanie stron realizowane profesjonalnie i skutecznie pomaga firmom szybko się rozwinąć i otworzyć prze nimi nowe perspektywy.


    Ocena: 5/5 (1 głosów)  


    Szczegóły wpisu:


    Odwiedziny botów:
    • googlebot: 73 (ostatnio: 16.11.2018 03:52:59)
    • yahoo: 13 (ostatnio: 27.01.2018 07:59:17)

    Podlinkuj wpis:

    Dodaj komentarz