Pompa do oleju napędowego

Pompa do oleju napędowego

Prawidłowo dostosowany układ dystrybucyjny do zbiornika na olej napędowy nie jest zagadnieniem prostym, przy doborze elementów do pojemnika towarzyszy nam masa problemów. Kolejnym problemem jakie sobie zadajemy jest wydajność pompy do paliwa. W ofercie kluczowych producentów można znaleźć pompy o przepływie od 40 do ponad 100 litrów na minutę. Cena za takie pompy kształtuje się w granicach od 600 pln do 1200 pln. Jeśli w gospodarstwie mamy wiele aut w których pojemność pojemnika przekracza 150l należałoby pomyśleć kupno pompy do paliwa o sporej wydajności, skróci to znacząco czas tankowania.

Najważniejszą rzeczą jest adekwatny dobór pompy. Na wstępie musimy nie brać pod uwagę z pompy sprowadzonych z rynku chińskiego, co prawda są one sporo tańsze od swoich niemieckich odpowiedników ale jednocześnie o wiele mniej odporne.

Kolejnym dylematem jest dobór przepływomierza oleju, tu możemy selekcjonować pomiędzy licznikami analogowymi, które mają licznik tankowania jednokrotnego oraz licznik sumaryczny, czułość takich przepływomierzy wynosi +/- 1%. Bardziej skomplikowane przepływomierze elektroniczne oprócz zegara tymczasowego i sumarycznego dysponują również pamięć kilu lub kilkunastu zeszłych tankowań, można je dodatkowo zastosować do skomplikowanych układów administrowania paliwem.

Oprócz tego do dystrybutora musimy dopasować dobry filtr paliwa wąż dystrybucyjny i pistolet do oleju, jednak te detale muszą być właściwie do pompy do paliwa

Podsumowując przed zamówieniem musimy dość szczegółowo przemyśleć zakup każdego podzespołu do naszego układu dystrybucyjnego Zacznijmy od pompy, następnie filtr węża pistoletu do paliwa, przepływomierza do paliwa ewentualnie złączek i redukcji


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 4 (ostatnio: 25.08.2018 20:35:51)

Podlinkuj wpis:
TAG:

Dodaj komentarz